Bedankt voor je bestelling!
We hebben je bestelling succesvol ontvangen en gaan voor je aan de slag.
Wat kan je nu verwachten?
Eén van onze verkoopmedewerkers neemt telefonisch contact met je op om de bestelling door te nemen en, indien gewenst, aanvullende vlekkenservice aan te bieden. Vervolgens wordt jouw bank besteld of, als het een voorraadmodel betreft, aangemeld voor transport. Zodra jouw zitmeubel bij ons binnen is, geven we dit door aan onze transporteur. Die neemt contact met je op om een bezorgmoment in te plannen.
Veelgestelde vragen
Heb je per ongeluk iets verkeerd ingevuld of wil je de stof van je zitmeubel toch nog aanpassen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Bel naar 088 021 6566 of stuur een WhatsApp naar 06-53237174. We denken graag met je mee.
Ja, natuurlijk! Op al onze meubels geldt standaard 5 jaar zitgarantie. Lees alles over onze garantievoorwaarden.
Zodra jouw order is verwerkt in ons systeem, check je de actuele status hier.
Bezorgen jullie mijn nieuwe bank of fauteuil thuis? Moet ik helpen tillen als mijn bestelling wordt bezorgd? Lees alles over onze bezorging.
Als je nieuwe bank of fauteuil straks wordt bezorgd, dien je deze zelf te monteren. Bekijk hier hoe je dit doet.
Maak jouw zithoek af
Je nieuwe meubel is besteld. Tijd om je zithoek compleet te maken! Denk aan een zacht vloerkleed, bijpassende salontafels of stijlvolle sierkussens. Met de juiste accessoires geef je jouw woonkamer nét dat beetje extra. Benieuwd hoe je alles mooi combineert?